Čo hovoria štúdie?
Nedávna štúdia ukazuje, že len 11% tínedžerov spolieha na e-mail ako na nástroj pre komunikáciu so svojimi priateľmi. Táto štúdia tiež ukazuje, že e-mail a vyhľadávanie zostávajú najpopulárnejšie online aktivity, kedy 90% opýtaných uviedlo, že používaný e-mail a 61% z nich dokonca povýšili na dennú bázu.
Tieto čísla sú ešte vyššie pri skupine respondentov vo veku 18-29 rokov, z nich e-mail pre svoju komunikáciu využíva 94% a 64% z nich na dennej báze.
Čo z toho vyplýva pre Vás?
E-maily stále zostávajú jeden z najlepších spôsobov, ako osloviť vašich zákazníkov. To, že hlavne mladí ľudia uprednostňujú Facebook alebo Twitter pre komunikáciu medzi sebou neznamená, že je e-mail ako marketingový nástroj mŕtvy. Práve naopak. E-mail predstavuje bezkonkurenčný nástroj pre presné cielenie vašej komunikácie a stále zostáva efektívnym nástrojom pre podporu predaja a posilňovania postoja k vašej značke.
Pripraviť a realizovať úspešné e-mailové marketingové kampane vie len málo ľudí, ale teraz k nim môžete patriť aj Vy.
Pozrite sa tiež, ako môžete svoj e-mail marketing realizovať pomocou Quandy, na stránke Email marketing.