x

Konzultácia zadarmo

"E-mailová hodinka". Spoločne pre efektívnejšie e-maily.

Práve sedím vo svojej provizórnej domácej kancelárii a premýšľam, ako by som vás mohol podporiť. A napadlo ma, že by som vám mohol pomôcť s e-mailami, ktoré odosielate. Spoločne sa na ne môžeme pozrieť a vyladiť ich tak, aby fungovali čo najlepšie.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné články k stiahnutiu

10 najčastejších chýb pri realizácii online prieskumu, ktorým sa môžete vyhnúť

Bez toho, aby ste lepšie poznali trh a svojich zákazníkov, nebude Váš marketing nikdy tak efektívny, ako by mohol byť. Pokiaľ sa rozhodnete do online prieskumov pustiť, vyvarujte sa nasledujúcim obvyklým chybám. Pomôže vám to získať z online prieskumov oveľa viac a Vaše online dotazníky budú respondenti radi vypĺňať.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil

Odborné články k stiahnutiu

18 spôsobov, ako budovať vlastnú rozsiahlu databázu e-mailových kontaktov

Kvalitná a rozsiahla databáza e-mailových kontaktov je srdcom každej e-mail marketingovej kampane. Keď vytvárate zoznam e-mailových kontaktov, nestačí len kúpiť databázu a skopírovať e-maily. Výsledky, ktoré prinášajú e-mailové kampane odosielané na vlastnú databázu e-mailových adries sú, podľa našich skúseností, násobne efektívnejšie ako odoslať kampane na kupovanej databáze, bez súhlasu príjemcu a porušovať zákon.

  • Jan Spáčil
  • Autor

  • Jan Spáčil