Blog
Praktické tipy, odporúčania a inšpirácie z praxe
Online dotazníky
6 krokov, ako vytvoriť dotazník
Tento podrobný a praktický návod Vás zoznámi s tým, ako vytvoriť dotazník. Ak už začínate a tvoríte dotazník prvýkrát alebo už máte niečo za sebou, v tomto článku nájdete veľa užitočných a cenných rád, ako vytvoriť dotazník tak, že ho ľudia budú chcieť vyplniť a prinesie Vám to hlavné - odpovede na otázky, ktoré Vám pomôžu viac a častejšie predávať.
Novinky v Quande
Prepojte Quandu a stovky ďalších aplikácií
Vyzerá to tak, že doba, kedy sa aplikácie medzi sebou prepojovali iba k tomuto účelu na mieru vytvoreným konektorom je preč. Iste má toto spojenie na mieru svoje výhody, ale flexibilita a rýchlosť integrácie, ktorú dnes ponúkajú aplikácie k tomuto účelu vytvorené, je úžasná.
Email marketing
8 praktických rad, ako vyladiť váš e-mail marketing
E-mail marketing patrí stále medzi ikony online marketingu. Je presný, rýchly a efektívny - pokiaľ sa robí správne. Pokiaľ hľadáte inšpiráciu, ako vaše e-maily vylepšiť, pripojujem niekoľko praktických tipov a doporučení, ako na to.
Quanda talks
Quanda talks #13: "Čo posielať, keď vás nič nenapadá"
Ďalšou témou rozprávania Evy s Honzom je tvorba obsahu e-mailingu. O čom so zákazníkmi komunikovať, keď nemáte žiadnu novinku? Aký je účel nepredajných e-mailov a prečo sa oplatí ich posielať?
Quanda talks
Quanda talks #12: "Prečo posielať e-maily"
Tentokrát sa Eva a Honza rozprávajú o tom, ako a prečo posielať zákazníkom e-maily. Ako robiť e-mailing správne, zmysluplne a bez „otravovania“.
Quanda talks
Quanda talks #11: "Ako zvýšiť otvárateľnosť e-mailov"
Eva s Honzom sa v ďalšom diele rozprávajú o tom, ako zvýšiť otvárateľnosť e-mailov. Odpovie na otázky, koľko e-mailov posielať a či všetky všetkým. Rozoberú tému aktívnych a neaktívnych kontaktov, „magické trojky“ (odosielateľ, predmet a titulok), času odoslania a ďalšie. Rozhovor si môžete pustiť celý alebo sa pozrite na jednotlivé kapitoly, ktoré nájdete pod videom.
Email marketing
Ako orezať obrázok na požadovanú veľkosť
Pokiaľ vkládate do e-mailu jeden obrázok, jeho veľkosť sa vždy automaticky prispôsobí. Pokiaľ však chcete dať na jeden riadok napríklad tri obrázky vedľa seba, vyzerá to lepšie, keď majú všetky rovnakú veľkosť.
Quanda talks
Quanda talks #10: "Online dotazníky"
Eva s Honzom sa v tomto diele Quanda Talks rozprávajú o dotazníkoch. Dozviete sa, na čo slúži a ako ich používať. Všetko, čo z dotazníkov zistíte, vám potom pomôže lepšie formulovať predajnú a marketingovú komunikáciu, ktorá tak bude oveľa efektívnejšia a pomôže vám viac predať.
Novo sme celé video rozdelili do jednotlivých kapitol, ktoré nájdete pod videom.
Email marketing
Ako zmeniť celkovú veľkosť obrázku online
Obrázky sú súčasťou takmer každého e-mailu. Nie vždy však máme po ruke obrázok, ktorý sa svojimi rozmermi hodí do e-mailu, ktorý práve pripravujeme.
Quanda talks
Quanda talks #9: "Automatické prianie k narodeninám a sviatkom"
Tento diel je zameraný na praktickú ukážku nedávno nasadených noviniek a vylepšení v Quande. Dozviete sa viac o zvýšení výkonu celej aplikácie, novej funkcii pre personalizáciu odkazov alebo o rozšírení užívateľských rolí.
Novinky v Quande
Centrum pre nápovedu. Nové články, videá a spravovanie vaších požiadaviek.
Ruka v ruke s vývojom aplikácie musí ísť aj ich podpora. Každý deň pracujeme na tom, aby naša podpora bola rýchlejšia, spoľahlivejšia a ľahšie dostupná.
Email marketing
Ako napísať predmet emailu. Detailný sprievodca, ktorý nebudete chcieť, aby čítala vaša konkurencia.
Jedna z kľúčových vecí pri rozposielaní emailov je docieliť toho, aby príjemca vášho emailu tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet vášho emailu je jedna z prvých vecí, ktorú si príjemca správy prečíta. Pokiaľ sa vám podarí vytvoriť taký predmet emailu, ktorý prinúti adresáta tento váš email otvoriť a prečítat, máte vyhrané.
Email marketing
2 konkrétne príklady a návody, ako zvýšiť mieru preklikov o 20 % alebo 80 % pomocou automatizácie.
Po odoslaní každej e-mailovej kampani máte k dispozícii mnoho čísiel a štatistík. Niektoré sú však „ dôležitejšie“ než tie iné. Čo je treba teda predovšetkým sledovať?
Email marketing
Posielajte e-mailom automatické blahoželania k narodeninám svojim zákazníkom
Už nikdy nezabudnite na narodeniny Vašich zákazníkov. V Quande sme pripravili špeciálnu automatickú e-mailovú kampaň, ktorá každý deň kontroluje dáta narodenín Vašich zákazníkov a posiela im prianie k narodeninám e-mailom. Bez kontroly a automaticky.
Quanda talks
Quanda talks #8: "Jesenné novinky v Quande"
Tento diel je zameraný na praktickú ukážku nedávno nasadených noviniek a vylepšení v Quande. Dozviete sa viac o zvýšení výkonu celej aplikácie, novej funkcii pre personalizáciu odkazov alebo o rozšírení užívateľských rolí.
Email marketing
8 chýb, ktoré ohrožujú mieru preklikov vášho newsletteru
Kúzelnú formulku pri meraní úspešnosti newsletteru je miera preklikov. Pozrite sa, aké kroky môžete podniknúť, aby ste svoje metriky vylepšili.
Novinky v Quande
Novinky v e-mail editoru a e-mailových kampaních
Ďalší balík updatov, tentokrát zameraný na e-mailové kampane a e-mail editor je tu. Prečítajte si tento článok, v ktorom vám predstavíme postupne všetkých 13 noviniek.
Novinky v Quande
Nevidíte obrázky? Nevadí. Prečítajte si nadpis. Predstavujeme chytré riešenie, keď e-mailové programy bránia načítavaniu obrázkov.
Když posíláte e-maily na nové kontakty, často se stane, že e-mailový program Keď posielate e-maily na nové kontakty, často se stane, že e-mailový program zablokuje načítavanie obrázkov a príjemca e-mailu si toto zobrazenie musí povoliť. Prichádzame s novinkou, ktorá vám umožní na mieste obrázku, ktorý sa nenačítava, zobraziť vlastný text.
Email marketing
Môj e-mail si otvorilo „len“
20 % ľudí, ktorým som ho poslal. Je to veľa alebo málo?
Pred niekoľkými dňami sme prekročili hranicu 30 mil. odoslaných e-mailov z nášho marketingového systému Quanda. Stále častejšie sa v posledných dňoch blížime k hranici 100 tis. odoslaných e-mailov za jeden deň a s rastom celkového počtu užívateľov nášho systému a s tým spojený rast celkového počtu odoslaných e-mailov, stále častejšie dostávame otázky typu: " Môj e-mail otvorilo len 20 % respondentov. Mám byť spokojný alebo je to málo?", "Prečo na odkazy v e-maile kliklo len 5 % ľudí, nie je to málo?" alebo "Prečo sa vždy niekto odhlási, ako tomu mám predchádzať?"
Quanda talks
Quanda talks #7: "Ako využiť A/B testovanie na zvýšenie efektivity e-mailových kampaní"
Tentoraz sa Eva a Honza vo videu rozprávajú o A/B testovaní. Dozviete sa, čo to je a ako sa A/B testovanie používa. Budete počuť aj praktické tipy, ako A/B testovanie využiť na zvýšenie efektivity e-mailových kampaní, ktoré odosielate.
Email marketing
Kde nájsť kvalitné fotografie pre váš e-mail marketing zadarmo
Kvalitný marketing zahrňujúci e-mail marketing vyžaduje okrem skvelého systému tiež dokonalé spracovanie. Vizuálny obsah reprezentuje značku a pre niektoré firmy je dokonca rovnako dôležitý ako obsah samotného newsletteru. Kde hľadať kvalitné fotografie zadarmo?
Novinky v Quande
Nové funkcie a vylepšenia v Dotazníkoch
V dotazníkoch sme realizovali celý rad zmien, updatov a vylepšení. Medzi najdôležitejšie patrí nová otázka typu NET PROMOTER SCORE, nové grafy v Analýze odpovedí a nové zoznamy respondentov pre jednotlivé odpovede. Je toho však omnoho viac!
Získavanie kontaktov
10 tipov pre tvorbu e-booku, ktoré vám pomôžu získať nové kontakty do databázi
S príchodom pravidiel GDPR sa pre niektorých z nás existujúce databázy kontaktov otriasly v základoch. Každý schopný marketér hľadá cesty, ako a kde osloviť svoju cieľovú skupinu a následne získávať to najcennejšie, čo firma má, a to sú kontakty, s ktorými môže následne komunikovať.
Quanda talks
Quanda talks #6: "Nový pohľad na automatizáciu marketingu a predaja."
V tomto videu sa Eva a Honza rozprávajú o automatizácii procesov v marketingu a predaji. O tom, ako sa premenilo prostredie, ktoré umožňuje automatizovať nielen marketingové procesy rýchlo, efektívne a lacno ako kedykoľvek predtým.
Email marketing
Prečo kupovaná databáza smrdí?
Veľkosť databázy a tomu zodpovedajúce množstvo odoslaných e-mailov je priamo úmerné výsledkom, ktoré pomocou e-mail marketingu dosiahnete. Nič neovplyvní vaše výsledky viac, než počet e-mailových adries, na ktoré odosielate svoje e-maily.
Novinky v Quande
Rozšírenie štatistík e-mailových kampaní
V tomto článku by som sa rád pustil do predstavenia prvého balíčka 5 updatov, ktoré sa týkajú rozšírenia štatistík e-mailových kampaní a doplnení prehľadov, po ktorých mnohí z vás už dlhšiu dobu volali.
Email marketing
4 základné pravidlá, aby vaše e-maily neboli SPAM
Rozosielanie e-mailových správ, tipov, newsletterov, špeciálnych ponúk, predstavuje v dnešnej dobe jeden z najefektívnejších marketingových kanálov. Má to však jeden háčik! E-maily musíte zasielať len ľuďom, ktorí o komunikáciu s vami prejavili záujem - zaregistrovali sa na vašich stránkach, stiahli si obsah a poskytli vám svoj e-mail a súhlas s ďalšou komunikáciou.
Quanda talks
Quanda talks #5 Novinky a updaty v Quande
Predstavujeme aktuálne novinky v Quande. Aplikácia je novo na celú šírku obrazovky, môžete pridávať stĺpce na prehľade e-mailových kampaní, meniť poradie všetkých dielov seriálu a ďalšie. Pozrite sa na video, v ktorom vám všetko ukážem.
Quanda talks
Quanda talks #4 Automatizácia v e-mailoch, formulároch a kontaktoch
Tento diel je zameraný na automatizácie, ktoré nájdete priamo v Quande. V e-mailových kampaniach, formulároch a kontaktoch. Všetky tieto automatizácie môžu urobiť hromadu práce za vás. Pozrite sa na video, v ktorom sa dozviete viac.
Email marketing
Ako na newsletter alebo tri kľúče k úspechu
E-mail si cez to všetko stále drží svoje miesto medzi najčastejšími používanými nástrojmi marketingu a vďaka jeho efektivite volí túto formu komunikácie stále viacej firiem. Rovnako ako ďalšie marketingove nástroje má i zasielanie hromadných e-mailov alebo newsletterov svoje pravidlá. Ak sa dodržujú, funguje to skvelo. Ak nie, z hromadných e-mailov sa stanú obťažujúce správy, ktoré nikto nečíta.
Quanda talks
Quanda talks #3 Ako efektívne používať e-mailové seriály
Honza a Eva sa opäť rozprávajú, témou sú tentoraz e-mailové seriály. Ako ich vytvoriť, nastaviť, na čo sa dajú využiť a ako z nich získať maximum.
Quanda talks
Quanda talks #2 Automatická personalizácia odosielateľa
Honza a Eva sa tentoraz rozprávajú na tému personalizácie odosielateľa pomocou vlastníka kontaktu. Dozviete sa, ako vlastníka kontaktu nastaviť manuálne alebo pomocou hromadného importu a ako to všetko funguje pri odosielaní mailingu.
Quanda talks
Quanda talks #1 Aktívne formuláre
Honza a Eva sa rozprávajú na tému webových formulárov, ich účelu, tvorby a spôsobu, ako ich použiť na získavanie nových kontaktov.
Email marketing
9 tipov, ako vytvoriť správny titulok emailu
Vedeli ste, že titulok emailu je jedna z troch najdôležitejších veci, ktorá ovplyvňuje to, aby bol email otvorený? Prečítajte si, čo je to titulok emailu, prečo je dobré titulok používať a ako napísať čo najefektívnejší titulok.
Získavanie kontaktov
Marketing vs. GDPR. Sťahujú se mračná nad získavaním nových kontaktov?
Za posledné mesiace som podobné otázky počul veľmi často. Môžem pokračovať ďalej so získavaním nových kontaktov z webu? Ako je to s tými súhlasmi? Čo je potrebné zmeniť, aby to bolo v súlade s GDPR? Už pár týždňov platí Nariadenie Európskej únie tykajíce sa ochrany osobných údajov, známe pod skratkou GDPR (z anglického General Data Protection Regulation). Toto nariadenie upravuje prácu s osobnými údajmi a dotýka sa všetkých subjektov, ktoré osobné údaje spracovávajú.
Email marketing
4+1 spôsobov, ako napísať predmet e-mailu, aby ho zákazníci otvorili
Jedna z kľúčových vecí pri rozosielaní e-mailov je spôsobiť, aby príjemca Vášho e-mailu, tento e-mail otvoril a prečítal. Predmet Vášho e-mailu je spravidla tá prvá vec, ktorú si príjemca vašej správy prečíta. Pokiaľ sa Vám podarí vytvoriť taký predmet, ktorý prinúti adresáta vášho e-mailu tento e-mail otvoriť a prečítať, máte vyhraté.
Získavanie kontaktov
Animované formuláre. Automat na nové kontakty.
Ide o formuláre, ktoré aktívne vyskočia, vysunú sa zo strán alebo zhora či zdola. Jednoducho sa na stránke správajú presne podľa toho, ako potrebujete. Po odoslaní vedia odoslať e-mail, notifikáciu a kontakt rovno uložiť. Všetko v súlade s GDPR. Pomocou naviazaných automatizacií toho potom zvládnu ešte omnoho viac.
Email marketing
Je e-mail marketing mŕtvy?
Aj napriek mohutnému rozvoju sociálnych médií zostáva e-mailová komunikácia stále veľmi efektívnym, lacným a dobre merateľným marketingovým nástrojom. Pokiaľ sa rozhodujete, či e-mailový marketing zaradiť do vašich marketingových aktivít, uistite sa, že vaši zákazníci e-mail skutočne používajú.
GDPR
Double opt-in. Čo je to a ako funguje?
Double opt-in je skratka používaná v súvislosti s overením vlastníka e-mailovej adresy, ktorú Vám v rámci vyplnenie formulára na vašich webových stránkach daný človek odovzdáva.
Online dotazníky
7 výhod, ktoré prináša používanie online dotazníkov
Online dotazníky predstavujú moderný a rýchly spôsob zberu a analýzy informácií. Pomocou online dotazníkov dokážete lepšie pochopiť, ako vaši zákazníci uvažujú, ako sa rozhodujú, čo majú alebo nemajú radi a podľa čoho vyberajú a hľadajú produkty a služby, ktoré predávate. Nerobte rovnakú chybu ako veľa ďalších podnikateľov - nemyslite si, čo si vaši zákazníci myslia.
Online dotazníky
Online dotazníky alebo online prieskum - ÁNO či NIE?
Veľa ľudí vám povie, že je to skutočne zbytočná práca. Stretávam sa s nimi veľmi často. Spoliehajú sa radšej na šťastie, intuíciu, doporučenie svojich známych, než na fakty a skutočnosti, ktoré majú doslova pod nosom. Za posledných niekoľko rokov sme realizovali desiatky prieskumov a žiadny z nich nebol zbytočný. Každý priniesol nové poznanie a podnety ku zmenám.